ФЭНДОМ

В этой статье собраны по дате в порядке убывания все описания обновлений, анонсы и важные объявления, касающиеся разработки игры Spiral Knights, за декабрь 2015.

24 декабряПравить

Icon misc Тёплое Чувство Внутри (A Warm Feeling Inside)Анонс
Cozy Prize Box Promo
Cozy Prize Box ad

Рыцари,

Что в жизни лучше всего?

Да, да, мы тоже можем громко говорить о жалобах и победах над врагами, но вот что это на самом деле: Возвращение с Winterfest битвы на снежках, надевание удобной одежды и устраивание перед огнём с кружечкой тёплого какао и людьми, всё ещё считающими тебя другом после той битвы на снежках.

Насколько приятно одеяние, настолько Spiral HQ покрыл вас (ха-ХА!) Cozy Prize Box, доступными по 5 января 2016! Примите новую славу о себе как об истинной неповторимости очарования, когда носите следующее:

  • Pullovers (разных цветов)
  • Onesies (разных цветов)
  • Round Night Caps (разных цветов)
  • Sallet Night Caps (разных цветов)
  • Ashtail Slippers (тапочки)
  • Dusker Slippers
  • Skolver Slippers
  • Snarbolax Slippers
  • Vog Slippers
  • Wolver Slippers

Возможно, вам потребуются беруши, а также находиться подальше от стеклянных объектов, ведь пронзительный визг - это обычное побочное действие, оказываемое неожиданным контактом с таким уровнем миленького.

Каждый ящик обладает 15% шансом содержать Pile of Pillows, так что если у вас ещё остались друзья после сражения на снежках, вы можете исправить эту проблему внутри помещения. Мы здесь, чтобы помочь.

Уютного и очаровательного Winterfest!

Knights,

What is best in life?

Yes, yes, we can recite the thing about lamentations and defeating enemies too, but here's what it really is: Coming inside from a Winterfest snowball fight, donning comfy clothing, and settling in front of the fire with a cup of hot cocoa and the people who still think of you as a friend after that snowball fight.

As far as cuddly attire goes, Spiral HQ has got you covered (ha HA!) with the Cozy Prize Box, available through January 5, 2016! Embrace your new reputation as a veritable singularity of adorableness when you don the following:

  • Pullovers (multiple colors)
  • Onesies (multiple colors)
  • Round Night Caps (multiple colors)
  • Sallet Night Caps (multiple colors)
  • Ashtail Slippers
  • Dusker Slippers
  • Skolver Slippers
  • Snarbolax Slippers
  • Vog Slippers
  • Wolver Slippers

You may wish to requisition a set of ear plugs and stay away from all glass objects, as shrill squealing is a common side effect of unexpected contact with this level of cute.

Each of these boxes also has a 15% chance of including a bonus Pile of Pillows, so if you still have any friends left over from a snowball fight, you can fix that issue indoors. We're here to help.

Have a cozy and delightful Winterfest!

17 декабряПравить

Icon misc Счастливого Winterfest Всем! (Merry Winterfest to All!)Анонс
Winterfest 2016

Он уже здесь, рыцари! Winterfest здесь!

Были ли вы непослушными или хорошими? Хорошими, так ведь?

Нет? Непослушными? Зачем вы...

Неважно. Отлично. Всё отлично. Это Winterfest, в конце концов, а Winterfest - он для всех! Вот вкратце:

НОВОЕ: Winterfest Опасные Комнаты в Clockworks! За эти случайные встречи вы можете собирать Frozen Winterfest Wishlist tokens. Надёжный ассистент Impostoclaus, Randolph, разместившийся у фонтана в Haven, будет обменивать эти tokens на Winterfest Present Boxes, в которых вы найдёте:

  • Candy Striped Onesie
  • Festively Striped Onesie
  • Holly Striped Onesie
  • Joyous Striped Onesie
  • Flashy Winter Pullover
  • Garish Winter Pullover
  • Gaudy Winter Pullover
  • Tacky Winter Pullover
  • Impostoclaus Outfit

Каждый Winterfest Present также содержит от одного до трёх Winter Confetti и Flawed Snowballs.

Также Загадочная Алхимическая Машина создаёт оружие под названием Peppermint Repeater. Хоть и звучит оно аппетитно, оно только для внешнего применения, и мы не рекомендуем его облизывать.

Престижная Миссия Grinchlin Assault

Вторгнитесь на операционную базу Grinchlins на Горе Krampus и положите конец их пакостям! Встречайтесь с необходимостью выбирать в каждом укрытии: забрать добычу и покинуть гору или оставить сокровища и взбираться дальше к вершине! Собирайте особые материалы с Горы Krampus, чтобы создать 5Star full ретекстурированное Grinchlin оружие:

Удастся ли вам добраться до вершины? Если да, то вы получите шанс достать Golden Solstice Ring или Silver Solstice Ring. Эти 4Star full безделушки защищают от огня и заморозки и обеспечивают дополнительным пунктом здоровья. Оставьте их как есть или объедините в 5Star full Grand Solstice Ring trinket!

И помните: не ешьте Grinchlin Snowballs. Они для... ну, поймёте.

Save Winterfest!

Эти Grinchlins просто так не уйдут. Как и в прошлом году, их цель - уничтожить Winterfest для всех, и они производят весьма нехорошее впечатление. Impostoclaus хочет, чтобы ВЫ помогали ему, выполняя престижную миссию Save Winterfest!

Если вы были непослушными в этом году, это отличное время исправиться... или просто получить красные, зелёные и белые Winter Wish tokens. Обменивайтесь с Randolph в Haven:

Red Winter Wishes на:

  • Santy Sallet
  • Snowy Santy Hat
  • Winter Confetti (15)
  • Flawed Snowball (15)
  • Frosty Prize Box

Green Winter Wishes на:

  • Santy Pith Hat
  • Snowy Pith Hat
  • Winter Confetti (15)
  • Flawed Snowball (15)
  • Frosty Prize Box

White Winter Wishes на:

  • Tailed Santy Hat
  • Snowy Tailed Santy Hat
  • Winter Confetti (15)
  • Flawed Snowball (15)
  • Frosty Prize Box

Decoration Kit Prize Boxes

Проникнитесь духом Winterfest с украшением своего Guild Hall! Эти ящики, предоставленные Supply Depot, содержат:

  • Holiday Presents (красные, зелёные, белые)
  • Candles (красные, зелёные, белые)
  • Winterfest Trees (красные, зелёные, белые)

Также вы можете обнаружить другие сюрпризы!

  • Winterfest Table (на нём есть тарелка с печеньками и молоком)
  • Blue Wandering Snipe
  • White Flying Snipe
  • Green Wandering Snipe

Если вам бы хотелось сделать подарки своим приятелям-рыцарям, украшенные Gift Boxes доступны в Supply Depot со скидкой на время Winterfest.

Winterfest в Spiral Knights продлится до 3 января 2016, так что зовите своих друзей и одногильдийцев!

It's here, knights! Winterfest is here!

Have you been naughty, or nice? Nice, right?

No? Naughty? Why would you--

Never mind. Fine. It's fine. It's Winterfest, after all, and Winterfest is for everyone! Here's the rundown:

NEW: Winterfest Danger Rooms in the Clockworks! From these random encounters, you can collect Frozen Winterfest Wishlist tokens. Impostoclaus' trusty assistant, Randolph, is stationed by the Haven fountain and will trade these tokens for Winterfest Present Boxes, in which you may find:

  • Candy Striped Onesie
  • Festively Striped Onesie
  • Holly Striped Onesie
  • Joyous Striped Onesie
  • Flashy Winter Pullover
  • Garish Winter Pullover
  • Gaudy Winter Pullover
  • Tacky Winter Pullover
  • Impostoclaus Outfit

Each Winterfest Present also contains one to three Winter Confetti and Flawed Snowballs.

The Mysterious Alchemy Machine is also producing a weapon called the Peppermint Repeater. Although it sounds tasty, it is for external application only and we do not recommend licking it.

Grinchlin Assault Prestige Mission

Invade the Grinchlin base of operations on Mount Krampus and put an end to their humbug! Face a choice at each shelter - collect loot and leave the mountain, or leave the treasure and climb further toward the summit! Collect special materials from Mount Krampus to craft 5* Grinchlin reskinned weapons:

Can you make it all the way to the summit? If so, you have a chance to win Golden or Silver Solstice Rings. These 4* trinkets protect against fire and freeze with a +1 health bonus. Leave them as-is, or combine them to craft a 5* Grand Solstice Ring trinket!

And remember, don't eat the Grinchlin Snowballs. Those are for...well, you'll figure it out.

Save Winterfest!

Those Grinchlins just won't quit. As with last year, they aim to ruin Winterfest for everyone, and they're making a pretty strong showing. Impostoclaus wants YOU to assist him by doing the Save Winterfest prestige mission!

If you've been naughty this year, this is a great time to redeem yourself...or just to get red, green, and white Winter Wish tokens. Trade with Randolph in Haven:

Red Winter Wishes for

  • Santy Sallet
  • Snowy Santy Hat
  • Winter Confetti (15)
  • Flawed Snowball (15)
  • Frosty Prize Box

Green Winter Wishes for

  • Santy Pith Hat
  • Snowy Pith Hat
  • Winter Confetti (15)
  • Flawed Snowball (15)
  • Frosty Prize Box

White Winter Wishes for

  • Tailed Santy Hat
  • Snowy Tailed Santy Hat
  • Winter Confetti (15)
  • Flawed Snowball (15)
  • Frosty Prize Box

Decoration Kit Prize Boxes

Get into the spirit of Winterfest by decorating your guild hall! These boxes, provisioned by the Supply Depot, contain:

  • Holiday Presents (red, green, white)
  • Candles (red, green, white)
  • Winterfest Trees (red, green, white)

You may also find some other surprises!

  • Winterfest Table (it has a platter of cookies and milk on it)
  • Blue Wandering Snipe
  • White Flying Snipe
  • Green Wandering Snipe

If you'd like to give gifts to your fellow knights, decorative Gift Boxes are available from the Supply Depot at a discount during Winterfest.

Winterfest is here on Spiral Knights through January 3, 2016, so tell your friends and guildies to come on over!

Icon misc Солнцестояние! (Solstice Season!)Анонс
Spiral knights solstice 06.14
Solstice Prize Box ad

А сейчас слушайте:

Пришло время праздновать солнцестояние. По 22 декабря 2015 Haven Treasury предлагает Solstice Prize Boxes.

В этих ящиках вы найдёте следующие искрящиеся предметы:

  • Variant Tickets (Билетики на Уникальный Вариант)
  • Crest of Summer / Crest of Winter
  • Wings of Summer / Wings of Winter
  • Sunshine Aura
  • Snowfall Aura
  • Crown of Winter / Crown of Summer

Каждый Solstice Prize Box содержит также как минимум одно Summer Confetti и одно Winter Confetti, с 50% шансом может содержать два, а с 5% - три! Плюс 10% шанс получить Bucket of Snowballs для всех ваших нужд для боёв на снежках.

Now hear this:

It's time for our solstice celebration! Through December 22, 2015, the Haven Treasury is offering Solstice Prize Boxes.

In these boxes, you may find the following sparkling items:

  • Variant Tickets
  • Crest of Summer / Crest of Winter
  • Wings of Summer / Wings of Winter
  • Sunshine Aura
  • Snowfall Aura
  • Crown of Winter / Crown of Summer

Each Solstice Prize Box also includes at least one Summer Confetti and one Winter Confetti item, has a 50% chance of including two, and a 5% chance of including three! Bonus 10% chance of a Bucket of Snowballs for all your snowball fight needs.

2 декабряПравить

Icon misc Безмятежный Бирюзовый! (Tranquil Turquoise!)Анонс
Turquoise Prize Box promo
Turquoise Prize Box ad

Балдеете от божественного богатства?

Бесподобно, ведь бытует байка, что Turquoise Prize Box буквально бурлит богатствами!! Бдите до 15 декабря 2015:

  • Turquoise Aura
  • Floating Turquoise (аксессуар)
  • Turquoise Disciple Wings
  • Turquoise Crown
  • Turquoise костюмы
  • Turquoise аксессуары

Tantalized by tasteful treasure?

Terrific, because the Turquoise Prize Box is on tap at the treasury today!! Through December 15, 2015, turn up:

  • Turquoise Aura
  • Floating Turquoise (accessory)
  • Turquoise Disciple Wings
  • Turquoise Crown
  • Turquoise costume items
  • Turquoise accessories

Обновления
2013 Декабрь