ФЭНДОМ

В этой статье собраны по дате в порядке убывания все описания обновлений, анонсы и важные объявления, касающиеся разработки игры Spiral Knights, за май 2014.

22 маяПравить

Icon puzzle Исправленные ошибкиОбновление

Исправленные ошибки:

  • Исправлена ошибка приводящая к предупреждениям от Norton Antivirus.

Изменения:

Bug fixes:

  • Fixed an issue to remove false positive warning from Norton Antivirus.

Changes:

  • Fixed Steam Trading.
  • Fixed cutscenes in missions 8-2 and 4-3 to prevent players from getting stuck.
  • Fixed the haven laboratory to once again have the harness seller if you're rank 10.
  • Fixed a bug with fullscreen mode on Macs.

21 маяПравить

Icon misc Летний Всплеск! (Summertime Splash!)Анонс
Splash Party 05.22
Splash event

Вечеринка с брызгами!

Рыцари! Вы находитесь под постоянной атакой жителей Cradle, вам не кажется? Чувствуете ли вы необходимость "простоя", чтобы расслабиться и отдохнуть? Нет, оу, ок. Возвращайтесь в Clockworks!

Да? О, чудно! Spiral HQ подобрал тур специально для вас! Займите место на краю игристого голубого фонтана в Haven и дайте вашим ногам отдых, одевшись в свою новую Splash броню! Не беспокойтесь, Kozma уверяет нас, что эти костюмы защищены от ржавчины и коррозии после воздействия воды. Пошалите, устроив битву на шарах с водой!

Если вы хотите немного приключений, в то же время чувствуя себя как на отдыхе, экипируйте своего рыцаря одним из новых 5Star full летних ретекстурированных орудий: Deadly Charcoaler, Spiral Soaker или Furious Fork! Splash Prize Boxes доступны до 3 Июня!

Splash Party! Knights! Does it seem you're under constant assault from the inhabitants of Cradle? Do you feel like you need a little ‘down time’ to unwind and relax? No, oh, ok then. Back into the Clockworks!

Yes? Oh, great! Spiral HQ has put together a vacation package just for you! Grab a seat at the edge of the sparkling, blue Haven fountain and put your feet up while wearing your new Splash armor! Don’t worry, Kozma assures us that these costumes are guaranteed not to rust or corrode after exposure to water. Stir up a some mischief with a water balloon fight!

If you're looking for a little adventure, while still feeling like you’re on holiday, equip your knight with one of the new 5★ summertime weapon reskins: Deadly Charcoaler, Spiral Soaker or Furious Fork! Splash Prize Boxes will be available through June 3rd!

Icon puzzle ИзмененияОбновление

Изменения:

Strangereports22.05 Missions changed

Changes:

  • The Laboratory in the Haven Garrison now updates with scenes based on your progress through rank missions.
  • The following rank missions have been changed:
    • Rank 1-4 - Crossing the Chasm - Mission finale has new story hints.
    • Rank 2-3 - The Collector - Mission finale has new story hints.
    • Rank 4-2 - A New Threat - New mission.
    • Rank 4-3 - Shocking Sentient Sentries - New miniboss fight.
    • Rank 5-2 - The Sovereign Slime - Mission text rewrite and treasure room rework.
    • Rank 6-2 - Built to Destroy! - Mission text rewrite and treasure room rework.
    • Rank 7-1 - Darkest Depths - Mission text rewrite.
    • Rank 7-3 - Spark and Roar - Mission ending reworked.
    • Rank 8-2 - The Great Escape - Mission text rewrite and new miniboss fight.
    • Rank 9-3 - The King of Ashes - Treasure room rework.

Strangereports22.05

Missions changed

1 маяПравить

Исправленные ошибки:

  • Исправлена ошибка с расцветкой Prismatic Bent Vertical Vents
  • Исправлена ошибка, из-за которой Prismatic Seraph'tenna могла быть прикреплена к неправильному слоту аксессуаров. Ранее прикреплённые Seraph'tenna будут откреплены и разосланы своим владельцам через внутриигровую почту.

Bug fixes:

  • Fix an issue with the Prismatic Bent Vertical Vents' colorization.
  • Fix an issue which caused Prismatic Seraph'tenna to be applied to the wrong accessory slot. Already applied Seraph'tenna will be detached and re-sent to the knight via ingame mail.

Обновления
2013 Декабрь
2017 ЯнварьФевральМартАпрельМайИюньИюльАвгустСентябрьОктябрь